DETAILNÍ PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY:
Přepravní služba jsou určeny osobám s postižením
bez rozdílu druhu postižení, ale i bez postižení.
Služba se uskutečňuje na základě smlouvy o přepravě,
uzavřené mezi zákazníkem a provozovatelem služby Helpdriver, smlouva může být uzavřena písemně u
pravidelné přepravy, nebo ústně u zákazníků s jednorázovými jízdami.
Poskytovatel je povinen:
- Přistavit vozidlo způsobilé k provozu v dohodnutém
termínu na smluvené místo a přepravit klienta do místa určení řádně a včas,
zajistit přepravu takovým typem vozidla, které odpovídá bezpečné a
pohodlné přepravě s ohledem na postižení Klienta, současná přeprava
zavazadel je možná pouze v takovém rozsahu, který odpovídá kapacitním možnostem
vozidla.
- Za zavazadlo se nepovažuje ortopedický vozík,
invalidní vozík nebo obdobná technická pomůcka.
Klient je povinen:
- Stanovit přesné místo a čas, odkud se má přeprava
uskutečnit a být v tuto dobu připraven k nasednutí do vozidla, rovněž tak stanovit
předem místo určení / cíl jízdy a čas odjezdu.
- Nahlásit jakoukoliv změnu dohodnuté přepravy
nejpozději do 14:00 hodin pracovního dne, který předchází dni přepravy (na tel.
číslo 720 297 731, v případě náhlého onemocnění hned, jakmile je to možné tak,
aby nedošlo k marné jízdě.
Poskytovatel neodpovídá za škodu, která vznikla
tím, že přeprava nebyla uskutečněna chybným určením místa a času
přepravy.
Pokud se cestující nedostaví na místo
nástupu přepravy do 20 minut po stanoveném čase, je objednávka
zrušena.
Poskytovatel má v tomto případě právo účtovat
náklady na tuto jízdu v plném rozsahu. To se týká i marné jízdy, kdy sjednaná
přeprava nebyla včas odhlášena.